2 ҚОСЫМША
«БЕКІТЕМІН»
Академик Қ. Сәтбаев ат. ЕИТИ,
Б.Ж. Ұнапйбаев, т.ғ.д., профессор,
_______(қолы)
«_____»___________2016 ж.
Институционалдық және/немесе мамандырылған аккредиттеу аясында өткізілген сыртқы бағалау (аудит) бойынша БСҚА
сарапшылар тобының ескертулері мен ұсыныстарын жою жөніндегі түзетуші іс-шаралар жоспары
Академик Қ. Сатпаев атындағыЕкібастұз инженерлік-техникалық институты
№ п/п | Анықталған сәйкессіздіктер (ескертулер), ұсыныстар | Түзетуші іс-шаралар (ТІ) | Орындау мерзімі | ТІ орындайтын жауапты тұлға |
Орындау туралы белгі (күні, ТІ жауапты тұлғаның қолы) |
Ескертулер |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 |
Миссия және стратегиялық жоспарлау - жоғары білім саласында мемлекеттік саясатты жоо-ң аймақтық ерекшеліктерді, студенттер мен жұмыс берушілердің сұраныстарын толық көлемде көрсетпейді, сонымен қатар институт қызметінің стратегиялық бағыттары бойынша мақсатты индикаторлардың сандық, нақты көрсеткіштері жоқ. |
2016-2020 оқу жылдарына институт қызметінің миссиясын және стратегиялық жоспарлауын, жаңа қабылданған мемлекеттік бағдарламаларды және Екібастұз отын-энегргетикалық аймақтың даму ерекшеліктерін ескере отырып түзету. Жоғары білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың миссиясын және стратегиялық жоспарлаудың, университеттің аймақтық ерекшеліктерін, студенттер мен жұмыс берушілер өтініштерінің толық көрінісі болу үшін қолданатын тиісті іс-шаралар: 1.Осы құжаттарды жыл сайын Ғылыми кеңесте қарау және еліміздің, аймақтың, жоо-ң даму ерекшеліктеріне байланысты оларға өзгертулерді енгізу; 2.Миссияны және стратегиялық жоспарды БҒМ, ҚР Президенті Жолдауының құжаттары және жоо-ң дамуын анықтайтын басқа бағдарламалық құжаттары негізінде түзету. |
Жыл сайын, қыркүйек | Ғылыми Кеңестің төрағасы | ||
2 | Сыртқы аудиттің кезінде жоо-ң ішкі және сыртқы қоршаған ортасының SWOT-талдау есептері (не қызмет бағыттары бойынша проректорлардың, не факультет деканының, не басқа да құрылымдық бөлімшелердің болсын), ресурстарды бөлу және оларды тиімді қолдану бойынша есептер ретінде құжаттық дәлелдер алынбады. |
Жоо-ң ішкі және сыртқы қоршаған ортасының SWOT-талдау туралы іс-шараларын аккредиттеу стандарттардың тарауларына сәйкес жобалау. Жоо жұмысы, оның құрылымдық бөлімшелері жайлы жылдық есептерге жоо-ң ішкі және сыртқы қоршаған ортасының SWOT-талдауды енгізу. Ғылыми кеңестің жұмыс жоспарына мәселелерді қосып, жыл сайын жылдың қорытындылары бойынша қызмет бағыттар жөніндегі проректорлардың, факультет деканының, басқа құрылымдық бөлімшелер жетекшілерінің ресурстарды бөлу және оларды тиімді қолдану бойынша есептерді тыңдау. |
Жыл сайын, маусым | ҒК хатшысы, қызметтің бағыттары бойынша проректорлар, факультет деканы, басқа құрылымдық бөлімшелердің жетекшілері | ||
3 | Басшылық тарапынан қабылданған шешімдерді бақылау жұмысы жеткіліксіз жүргізіледі. |
Институттың ғылыми кеңесінің хатшысына Ғылыми Кеңесте өзекті мәселелерді шығарумен орындалу мерзімдер бойынша қабылданған шешімдердің орындалуын бақылау. |
Оқу жыл бойы Маусым, 2016 ж. |
Кеңестің ғылыми хатшысы Қызмет бағыттары бойынша проректорлары, факультет деканы, басқа құрылымдық бөлімшелердің жетекшілері |
||
4 | Сарапшылар тобына ұсынылған элективті пәндер каталогы, қалыптасқан біліктілік пәндер бойынша тек орыс тілінде ғана құрастырылған. | Барлық оқытылатын пәндер бойынша ӘПК біліктілікті қалыптастыру есебімен өңдеу. |
20.08.17 ж. Одан әрі – жыл сайын Мамыр-маусым |
Оқу бөлімінің бастығы, кафедра меңгерушілері | ||
5 | Студенттердің ішкі академилық ұтқырлығы бойынша ұсынылған құжаттар біртарапты алмасуды көрсетті. Баламалы алмасу жоқ. | Академиялық ұтқырлық бойынша баламалы алмасуға жету. | 2016-2017 олқу жылы | ОӘЖ проректоры | ||
6 | Ғғылыми-педагогикалық кадрлардың жеткіліксіз тілдік дайындығына байланысты шетел ғылыми бағдарламаларға аз қатысуы, импакт-факторы бар шетел басылымдарда жарияланымдардың жеткіліксіз саны. |
Импакт-факторы бар шетел басылымдарда жарияланымдардың жоспарын әрбір ПОҚ жеке құрастыру. ПОҚ жеке жұмыс жоспарларында импакт-факторы бар мақалаларды әзірлеу туралы ақпаратты айқындау. Президентке осы жарияланымдарды қаржыландыру немесе импакт-факторы бар шетел басылымдарда жарияланымдары бар ПОҚ марапаттау туралы мәселесін қарастыру. Г.Б. Түсіпова стипендиаттың магистратура бағдарламасымен «Білім беру саласындағы басқару» мамандығы бойынша Ұлыбританияда (Оксфорд унив.) оқуын Астана қ. 14.02.2016 ж. № 3699 келісім-шартына сәйкес 21 (жиырма бір) ай оқудың жалпы мерзімімен ұйымдастыру бойынша іске асыру іс-шараларын жалғастыру. |
Кафедра ПОҚ, каф.меңг-лері, жыл сайын Маусым, 2016 Одан әрі қажетінше 2 жылда екіден кем емес |
Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры. Ректор, Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры. |
05.05.2016 ж. |
|
7 | Ғылым бойынша жоспарда институттың негізгі, қолданбалы зерттеулері көрсетілмеген. |
Ғылым бойынша жоспарына келесі бөлімдерді қосу: 1. негізгі зертетулер; 2. қолданбалы зерттеулер, онда зерттеулердің түріне байланысты тақырыптаманы нақтылау. 2016-2017 жылына арналған академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ ҒЗЖ жоспарында 14,8 млн.тг. сомасына негізгі және қолданбалы зерттеулердің жоспарланғандардан академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ инновациялық-технологиялық орталығымен жұмыстардың жалпы көлемінен 30% игерілді. Академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ ИТО-ғында академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ зертханалық базасы жағдайында ғылыми-зерттеу бөлімнің орындалуын жылдамдататын түзетуші бағдарламаны өңдеу. ЕХРО-2017 іріктелген академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ екі инновациялық-технологиялық жобаларының әлеуетті инвесторларымен келіссөздерін аяқтау. |
2016-2017 ж.ж. 15.06.16-30.12.2016 ж 2016-2018 ж.ж. |
Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры. Кафедра меңгерушілері. |
||
8 | Веб-сайттың бар болғанына қарамастан, қоғамның және мүдделі тараптардың сайтқа және ондағы деректерге кіру мүмкіндігі шектелген және қиындатылған. | Ескертулерді жою, қоғамға және мүдделі тараптарға институттың веб-сайтына кіру мүмкіндігін жүзеге асыру. | Маусым 2016 | ЕО меңгерушісі | 20.06.2016 | |
9 | Институттың сайты үш тілде ұсынылған, дегенмен, ақпарат сайттың парақшалары мен тілдеріне: орыс тілі қазақ тіліне және ағылшын сәйкесінше сәйкес келмейді. | Институттың сайтында орналасқан ақпаратты дәріссіз түрлі тілдерге түзету. | Маусым 2016 | ЕО меңгерушісі, тілдік пәндер бойынша оқытушылар | 20 июня 2016 | |
1 |
ЖОО-нына аймақтық дамудағы өзінің рөлін ескере отырып, миссияны нақтырақ қалыптастыру қажет. |
Институт алдында тұрған мәтін төрт негізгі стратегиялық міндеттерді тұжырымдамасы жасалуы үшін жоо-ң өңірлік даму рөлін ескере отырып, миссиясының неғұрлым дәл тұжырымдау үшін, осы мақсаттарға әрбір қатысты басымдықтарды дыбыстау қажет: 1. Қоғамдық. Институттың жергілікті қоғамдастыққа үлесі және нақты әлеуметтік мәселерді шешу; 2. Сатып алушы (тұтынушы). Нақты оқу қажеттіліктері мен нақты жұмыс берушілердің, ата-аналар мен студенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру; 3. Ұйымдастырушылық (әкімшілік-аумақтық). Жоо құрылымда жұмыс жасайтын нақты ұйымдасқан (немесе әкімшілік-аумақтық) жүйенің сұраныстарын қанағаттандыру; 4. Кәсіпкерлік. ПОҚ қатысушыларының және иегерлердің қажеттіліктерін қанағаттандыру арқылы жоо-ң тұрақты даму жағдайларын орындау. |
Маусым, 2016 Одын әрі жыл сайын |
Қызмет бағыттары бойынша проректорлары, факультет деканы, басқа құрылымдық бөлімшелердің жетекшілері |
||
2 |
Жаңа қабылданған бағдарламаларды, сонымен қатар өңірлік даму стратегиясын ескере отырып, институттың стратегиялық даму жоспарын өзектеу керек. |
ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 5 институционалдық реформаларын, ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 5 институционалдық реформаларын іске асыру бойынша 100 нақты қадамдар – Ұлттық жоспарын, 30.11.2015 жылғы Қазақстан халқына Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың Жолдауы. «Қазақстанның жаңа жаһандық шындыққа жетуі: өсу, реформалау мен дамыту», сондай-ақ Өңірлік даму стратегиясын ескере отырып, стратегиялық жоспарды өзектеу. Жоғары білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты, жоо-ң аймақтық ерекшеліктерін, студенттер мен жұмыс берушілердің өтініштерін миссияда және стратегиялық жоспарлауда, анық көрсету үшін қажетті іс-шаралар: Жыл сайын осы құжаттарды Ғылыми кеңесте қарау және оларға өзгертулер енгізу, еліміздің, аймақтың, жоо анықталған даму ерекшеліктерді жоо-ң тәжірибесіне енгізу:
2.Жоо-ң арасында тапсырыс берушілердің әрбір санатымен қарым-қатынасының мақсатты үлгісін анықтау (қоғам, кәсіпорындар, бизнес); 3. ЖОО-ң мақсаттарын орындаудың жоспарланған және қолжеткізілетін деңгейлерін өлшейтін көрсеткіштердің жүйелерін анықтау; 4. Түзетуді талап ететін жоо қызметінің негізгі бағыттарын анықтау. С-ПМУ-ң академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ-ң Екібастұз аймағындағы тау-кен өнеркәсібінің базасында ұжымдық қолданудың халықаралық оқу полигондарды (тау-кен, бұрғылау, геологиялық және т.б.) құруға, кадрларды даярлауға және шикізат көздерін пайдалану тиімділігіне арналған тау-кен-техникалық бейіні бар жоо-ң қауымдастықтарына кіру туралы Ұсыныс-хаты негізінде қайта өңделген Бағдарламаны ескере отырып, институттың стратегиялық даму жоспарын өзектеу. |
2016 қыркүйегіне дейін Жыл сайын, мамыр-маусым |
Ректор, оқу-әдістемелік жұмыс бойынша проректоры |
||
10 | Жоо-на қоршаған орта жағдайларының өзгерістеріне сәйкес, даму бағыттарды жақсартып түзету үшін жүйелі бағалауды пайдалану керек |
Қызмет тәжірибиесіне мемлекеттік бағдарламалардың қазіргі заманғы бағыттарын және Екібастұз отын-энергетикалық өңірлік даму сатратегиясын ескере отырып институттың даму бағыттарындағы жүйелік бағалауды енгізу. Қызметке жүйелік форсайтты енгізу. Осы мақсатпен келесілерді қолдану:
2.Сындарлы технологиясы - бұл әдіс инновациялық дамудың сындарлы аймақтарын белгілеуге мүмкіндік береді; 3. Сараптау бақылау өлшемдерді – бұл әдіс сарапшылар тобын құруды алдын-ала қарастырады. Олардың өзара іс-қимылдары белгілі бір талаптың шешіміне немесе зерттеу кезеңінің орындалуына байланысты нақты бір жобаның аясында жүзеге асырылады; 4. Технология жол карталары бір мезгілде қызметтерді дамытатын, кәсіпкерлік орта мен нарықтың қадам-қадам жоспарын көзбен сипаттауға мүмкіндік береді; 5. SWOT-талдау факторларды және құбылыстарды төрт бағалайтын санаттарын топтауынан тұрады: Strengths (күшті жақтары), Weaknesses (әлсіз жақтары), Opportunities (мүмкіндіктері) және Threats (қауіп-қатерлер); 6. Миға шабуыл жасау – бұл әдіс талқылау қатысушылары мәселелерді шешу нұсқаларының ең көп санын ұсынуға мүмкіндік беретін шығармашылық белсенділікті ынталандыруға негізделген. |
Әрдайым |
Ректор, қызмет бағыттары бойынша проректорлары, факультет деканы, басқа құрылымдық бөлімшелердің жетекшілері |
||
11 |
Өлшеу мүмкіндігін ескере отырып, өткен жылдардың жұмыс нәтижелерін назарға алып, стратегиялық жоспарда қолданған басты көрсеткіштерге талдау жасау қажет, сондай-ақ жоо-ң даму басымдығына байланысты мақсатты индикаторларды нақтылау керек. |
Институттың бес жылдық стратегиялық даму жоспарын институттың өлшеу және мақсатты даму индикаторларын ескере отырып дамыту. | Қыркүйек 2016 |
Қызмет бағыттары бойынша проректорлары, факультет деканы, басқа құрылымдық бөлімшелердің жетекшілері |
||
12 | Институтқа, басқарудағы төменгі және жоғары буындардың арасында шешімдерді орындауды қамтамасыз ету мақсатында, барлық бағыттар жағынан шешімдерді орындау тиімділігін жақсарту бойынша жүйелі жұмысын жүргізу қажет. | Ректоратта, ғылыми кеңесте, ҒӘК қабылданған шешімдер тиімділігінің орындалуына жүйелі түрде тексеріс жүргізу. | Ай сайын | Ученый секретарь Совета | ||
13 |
Ғылыми кеңестің жоспарына қызметтің барлық бағыттары бойынша есеп беруді олардың SWOT және STEP-талдаулар негізінде келешекте дамуын ескере отырып қосу. |
Ғылыми Кеңестің хатшысына жұмыс жоспарына институт қызметінің барлық бағыттары бойынша есеп берудіинститут қызметінің өзін-өзі бағалау SWOT және STEP-талдаулары негізінде олардың келешек дамуын есекере отырып қосу. | Жыл сайын, қыркүйек | Ғылыми Кеңестің хатшысы | ||
14 | Институтқа мониторингтік зерттеулерді (сауал-сұрақтарды) жүргізу нәтижелері бойынша кейінгі түзетуші іс-шараларды талқылап жүргізу керек. | Мониторинг туралы Ережесі негізінде жыл сайын сұхбаттарды жүргізу, нәтижелері бойынша түзетуші іс-шараларды өңдеу. Ғылыми Кеңесте анықталған өзекті мәселелерді іске асыру бағдарламасын өңдеу. | Жыл сайын, желтоқсан | Мониторинг орталығының жетекшшісі, кафедра меңгерушілері | ||
15 |
Жоо-на студенттер мен ПОҚ ішкі және сыртқы академиялық ұтқырлықты жүзеге асыруға көмектесетін қызметті қайта қалпына келтіру туралы мәселені қарастыру қажет. Бұндай бөлімнің бітіруші кафедрамен және факультетпен қосарлана қызмет жасауы тиімдірек болушы еді. |
Студенттер мен ПОҚ академиялық ұтқырлығы бойынша қызметті ұйымдастыру. | 30.08.2016 ж. дейін |
Вице-президент Ректор, ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры |
||
16 |
Жоо-на элективті пәндер каталогын кретиттік оқу технологиясына сәйкес қайта қарау жөн. |
Кредиттік технологияның талаптарын ескере отырып ЭПК қайта өңдеу. | 30 тамызда 2017 | Кафедра меңгерушілері, оқу бөлімі | ||
17 | Жоо-на ғылыми зерттеулерге, республикалық және халықаралық конференциялар мен олимпиадаларға қатысуға студент жастарын тарту бойынша жұмысын күшейту керек. | Студенттік ғылыми жұмысты ұйымдастыру бойынша жұмысын және студенттердің әртүрлі ғылыми қызмет шараларына белсенді қатысуын жақсарту. | Оқу жыл бойы әрдайым | Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры. Кафедра меңгерушілері. | ||
18 | Пәндер бойынша «Платонус» ААЖ бағдарламасын ағымдағы бағаларды ескере отырып қайта қарау және GPA өткізу баллды курстан курсқа көбейту жағын қайта қарау. | ҒК курстан курсқа GPA өткізу баллдың өзгерісі туралы мәселені тыңдау. | Қыркүйек 2016 ж. | ҒК төрағасы, декан, ОӘЖ проректоры | ||
19 | Жоо басшылығына білім алушылар контингентінің төмендеуіне байланысты кәсіби бағдарланған жұмыстың жүргізілуіне назар аудару. | Мектеп және колледж білім алушылардың кәсіби бағытталған жұмысын жақсарту (өңірлік бүкіл мектептер мен колледждерде оқу жыл бойы жүйелі жұмысын). | Оқу жыл бойы | Контингентті қалыптастыру жетекшісі | ||
20 |
Н. Назарбаевтың 5 институционалдық реформаларын іске асыру бойынша 100 нақты қадамдар – Ұлттық жоспарыбойынша іс-шараларды тәрбие жұмысының жоспарына қосу. |
Тәрбие жұмыстардың жоспарын Н. Назарбаевтың 5 институционалдық реформаларын іске асыру бойынша 100 нақты қадамдар – Ұлттық жоспарын іске асыру бойынша шаралармен толықтыру. | Маусым, 2016 ж. | ТЖ проректоры | ||
17 | Қос дипломды білім берудің академиялық ұтқырлығын іске асыру мүмкіндігі, шетел жоо-рымен бірлескен білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін ағылшын тілінен қосымша дайындықты ұйымдастыру. | ҚР БҒМ көптілді оқыту курсына өтінім берілді (7 оқытушылардан). | Мамыр-маусым 2016 ж., одан әрі жыл сайын | Көптілділік орталығы | ||
18 | Шетел жоо-рымен институттың мамандықтары бойынша қос дипломды білім берудің білім беру бағдарламаларын дамыту мүмкіндігін қарастыру. | Қос дипломды білім берудің институттың мамандықтары бойынша білім беру бағдарламаларын шетел жоо-рымен бірге дамыту (Т.Ф. Горбачев ат. КузМТУ-мен және Санкт-Петербург тау-кен университетімен). | 2016-2018 ж.ж. | Ректор, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректоры | ||
19 | Кафедра ПОҚ инновациялық оқыту технологимяларын оқу барысында белсендірек пайдалану. |
Келесі тақырыптарға семинарлар өткізу: Инновациялық оқу технологиялардың озық әдістері |
Желтоқсан 2017ж – желтоқсан 2018 ж | Кафедра меңгерушілері | ||
20 | ПОҚ жұмыстарының жеке жоспарларын қалыптастыру рәсіміне рейтингтік журналдарда басылымдар санын көбейту мақсатында оқу және ғылыми-зерттеу жұмысты теңдестіру жағынан өзгертулер мен толықтыруларды енгізу. | ПОҚ жеке жоспарларында рейтингтік журналдарға шығатын басылымдарды алдын-ала қарастыру. | Қыркүйек 2016 ж. | Кафедра меңгерушілері, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректоры | ||
21 | Білім беру, ғылыми-зерттеу және тәрбиелеу қызметінің рейтингтік бағалау жүйесін енгізу. | Жыл сайын білім беру, ғылыми-зерттеу және институттың Ғылыми Кеңесінде есеп берумен бірге ПОҚ тәрбие қызметінің рейтингтік бағалауын өткізу. | 2016-2018 ж.ж. |
Қызмет бағыттар бойынша проректоры
|
||
22 | Қазақстан Республикасының жоо-рында мақсатты PhD докторантура арқылы институттың ПОҚ біліктілігін жоғарлату бағдарламасын дамыту. |
Академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ өңделген ПОҚ біліктілігін жоғарлату бағдарламасы бойынша тыс ұйымдарды тартумен әртүрлі бағдарламаларды ескере отырып, ПОҚ біліктілігін жоғарлату бағдарламасын 5-жылдық мерзімге жобалау. ҚР мен шетел жоо-рына мақсатты PhD докторантураға түсу үшін құжаттар берілді: Двуреченский Е.С., техника және технологиялар магистрі, ПҚКИ кафедрасының аға оқытушысы (ҚР БҒМ 24.11.2015 ж., шығ.№277 Қарағанды Мемлекеттік Техникалық Университетіне академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ үшін мақсатты тағайындаумен - негізгі жоо-на бір орынды бөлу туралы қолдаухат); Асылханов К.К., жылыту инженері, менеджмент магистрі (ҚР БҒМ 13.06.2016 ж., шығ.№410 Алматы Энергетика және Байланыс Университетіне академик Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ үшін мақсатты тағайындаумен - негізгі жоо-на бір орынды бөлу туралы қолдаухат); Ізденушілер: Амержанова Д.А., Заякина А.В. «Эж/еМ» кафедрасының доценттері 2016 жылы экономикадан э.ғ.д., проф. Айылчы Сарыбаеваның жетекшілігімен Ж.Баласагын ат. Қырғыз Ұлттық Университетінде кандидаттық диссертацияны қорғайтын болады. Ізденушілер: Абылкасова Ж.Б. Бишкек қаржы-экономической академиисына 1-курс 2015-2016 оқу жылы «Экономика» бағдарламасы ДЭ-1-15 тобы «Экономика» бағыты және «Докторлық PHD студенттеріне арналған шоғырландыру мен ғылыми жетекшілердің докторлық диссертациялары туралы» 25.12.2015 ж. №8-Д бұйрығы бойынша және 29.02.2016 ж. №2-Д бұйрығы бойынша 2015-2016 оқу жылына 1 курсқа докторант ретінде қабылданды. Ізденуші: Нурмаганбетова Б.Н. РФ Екатеринбург қ. Орал Мемлекеттік Техникалық Университетінің (Орал Политехникалық Институттың) аспиранты болып табылады. 2016 жылдың маусым айында қара металдар мен қорытпалардың металлургия мамандығы бойынша кем дегенде кандидаттық емтихан тапсырылуы тиіс. Ізденуші: Диба Е.Ф. Ф. Достоевский ат. Омск мемлекеттік университетінің «Экономика және салық салу» кафедрасына диссертациялық жұмысын ұсынды. Ғылыми жетекшісі - Миллер А.Е. профессор, экономика ғылымдарыныңы докторы. |
Қазан 2017 ж. қазан 2018 ж., қазан 2019 ж. 2016-2018 ж.ж. 2016-2018 ж.ж. 08.06.2016 ж. |
Оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректоры |
08.06.2016г «на отлично» |
Программа 44 от 08.06.2016г |
23 | Студенттер мен ПОҚ ғылыми-тәжірибелік конференцияларға, семинарларға және т.б. қатысу үшін елдің географиясын кеңейту. | Студенттер мен ПОҚ ғылыми-тәжірибелік конференциялары мен семинарларына қатысу үшін география елдерін кеңейту бойынша жұмысын жалғастыру. | Жыл сайын | Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры | ||
24 | Институтқа ғылыми жобаларды коммерциалау механизмін ойластырып іске асыру. |
Қаржылық тұрақсыздық жағдайында, жаңа жобаларды коммерцияландыруды жүзеге асыру шеңберінде әлеуетті отандық және шетелдік инвесторларды тартумен Қазақстан мен жұмыстың Энергетика министрлігінің Павлодар облысы әкімдігімен бірлесе отырып жүзеге асырылады. |
2016-2018 ж.ж. | Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры | ||
25 | Барлық қолда бар, сонымен қатар халықаралық келісім-шарттардың мерзімін ұзарту (көптеген келісім-шарттар 2008 ж. белгіленген) | Жетекші жоо-рымен оқу және ғылым жұмыстары бойынша, сонымен қатар халықаралық келісім-шарттардың мерзімін ұзарту (Фрайберг тау-кен академиясы) | Қараша 2016 ж. | Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры | ||
26 | Институттың материалды-техникалық базасын нығайту үшін демеушілерді, Түлектер қауымдастығын белсендірек тарту. | Түлектер қауымдастығы жұмысының жоспарына 2018 ж. маусым институттың материалды-техникалық базасын нығайту тармағы өңделді. | Жыл сайын | Президент, Қамқоршылар кеңесі, Түлектер қауымдастығы | ||
27 | Жоо-на халықаралық дерекқорларға кіру мүмкіндігін қамтамасыз ету. |
Институтты "Elsevier" келісім-шарты бар. ThomsonReuters пен Springer-мен келісім-шарт жасау қажет. |
2016-2017 оқу жылы 2017-2018 оқу жылы |
Ғылым және халықаралық байланыстар бойынша проректоры | ||
28 |
Институқа қазіргі заманғы спорттық жабдықтармен спорт залдарды жабдықтау ұсынылады. |
Қажетті қазіргі заманғы спорттық жабдықтар тізімін құрастыру. Келесі құрал-саймандарды сатып алу: -үстел теннисті, баскетбол сақинасын; -спорттық киім нысанын (2 түсті) - «Кросовер» көп функциялы күш жаттықтыратын құрылғысын - электронды табло |
Қыркүйек 2016 Жыл сайын, мамыр 2017 2018 2019 2020 |
Вице президент және дене шынықтыру оқытушылары |
||
29 | Сайтты құру бағдарламасын қайта қарау және оны қоғамға қолжетімді етіп жасау, сондай-ақ сайт парақшаларына сәйкес сайттың материалдарын үш тілде редакциялау. |
Ескертулерді жою, қоғамға және мүдделі тараптарға институттың веб-сайтына кіру мүмкіндігін жүзеге асыру. Институттың сайтында орналасқан ақпаратты дәріссіз түрлі тілдерге түзету. |
Маусым 2016 | ЕО меңгерушілері |
20.06.2016г |
|
30 | Барлық бағыттар бойынша институттың қызметімен кеңінен танысу мақсатында мүдделі тараптардың (академиялық және студенттік қауымдастық, жұмыс берушілер, ата-аналар және т.б.) белсенді ақпараттық саясатын қолдану және оның тиімділігін жүйелі түрде бағалау. | Өткізілетін ақпараттық саясатты және оның тиімділігін жүйелі түрде бағалау. «Мемлекеттік ақпараттық саясат пен оның тиімділігін жүйелі түрде бағалануы туралы» мәселесін Ғылыми Кеңестің қарауына қосу. | Жыл сайын | Ректор, қызмет бағыттар бойынша проректорлар, факультет деканы, басқа құрылымдық бөлімшелердің жетекшілері, ЕО меңгерушісі |
27.06.2016г |
|
31 |
Институтқа ЕИТИ қызметінің негізгі бағыттарына байланысты, жоо-ң веб-сайтын жаңа ақпаратпен уақытында жаңартып толықтыру қажет. |
Сайт әкімшісі лауазымын штаттық кестеге енгізу туралы мәселесін қарастыру. Жоо-ң веб-сайтын уақытында жаңарту және академик Қ.Сәтбаев атындағы ЕИТИ қызметінің негізгі бағыттарына байланысты жаңа ақпаратты толықтыру бойынша қызметті жүйелеу. ЕО каф.меңгерушісін ғылыми кеңесі отырысында ақпараттық саясатты жүзеге асыру мәселесі бойынша жыл сайын тыңдау. |
Әрдайым |
Вице президент ЕО меңгерушісі |
Аккредиттеуге жауапты тұлға: М. Ж. Турсунов тел.: 8-705-303-52-02 е-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.